Sunday, May 8, 2011

IM SICK :(


這幾天喉嚨真的超級不舒服的,因為喉嚨超級痛 o(>﹏<)o
通了整整三天我根本沒有辦法告訴自己會趕快好 :(
簡直喉嚨就是 超級干干干 !
痛得我吞口水都很辛苦,吃東西也一樣沒有胃口。:( 

我開始變得很懶惰了呃,因為平時星期五的功課我都會在一天以內做完。
但是這個星期的功課我卻遲遲地一直拖 到今天還沒完成。
這幾天喉嚨痛搞到我的心情很 Down ... 完全沒有心情跟朋友煲電話粥 ...
昨天和嫂子在客廳睡覺,但是我莫名聽見了一種聲音。就快快跑去房間睡了。


I Will Be OK
Pls don't say you love me , if you want leave me , you can do it now .
I DON'T Care anymore if you want to leave me . 
But I will tell you I'm sorry .
Because we have the wrong .
But you never tell people that I'm sorry .
Now you want to be friends .
So I can only promise .
 
If i leave you , you must be happy :)
Do not be so self-willed .
Do not be so in love with foul language cursing
  .

1 comment: